SATIŞ/MÜŞTERİ HİZMETLERİ 1 2 3 4 5
Satış/Müşteri Temsilcilerimize ulaşım rahatlığınız nedir ?
Satış/Müşteri Temsilcimizin bilgisi, projenize doğru çözümü sunmak için yeterli mi ?
Siparişlerinizi verirken bilgileriniz tam ve eksizsiz olarak alınıyor ve yazılı olarak teyitleşiliyor mu ?
Siparişleriniz tam ve zamanında  teslim ediliyor mu ?
Satış/Müşteri Temsilcimiz tarafından aranma ve bilgilendirme sıklığından memnun musunuz ?

TEKNİK DESTEK HİZMETLERİ 1 2 3 4 5
Teknik personelimize kolaylıkla ulaşabiliyor musunuz? 
Teknik personelimizin, size yaklaşım ve tutumlarından memnun musunuz? 
Teknik personelimizin problem çözme becerisinden memnun musunuz? 
Arıza/problem durumunda Teknik personelimiz sizi tatmin edecek hızla müdahale ediyor mu? 
Probleminizin giderilme süresi sizin öngördüğünüz süre içinde kalıyor mu?

GENEL DEĞERLENDİRME 1 2 3 4 5
Fiyat politikamızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Ürünlerimizin kullanım kolaylığı ve sağlamlığından memnun musunuz? 
Sevkiyat sonrası hizmetlerimizden (bilgilendirme, irsaliye, fatura ve makbuz) ne derece memnunsunuz? 
Size sunulan hizmet çeşitliliğinden memnun musunuz?
Diğer tedarikçileriniz ile karşılaştırdığınızda ÖZSAN’ ın durumunu nasıl buluyorsunuz? 
Özsan’ı başkalarına tavsiye eder misiniz?